2010. július 22., csütörtök

Barátom, a tatu

Punta Nortében Peti még a parkolóban kiszúrt egy tatut. Eleinte nagyon félénk volt, de én hosszan követtem a prérin, és egyre barátságosabb lett, közelebb engedett magához. Nagy karmai vannak, és a tájékoztató táblák szerint egy pillanat alatt be tudja ásni magát a földbe, de szerencsére előlem nem menekült be a föld alá. A tatunak több fajtája van, ennek a típusnak a neve peludo. Kb. 20 percig barátkoztunk utána megköszöntem a társaságát és továbbmentünk a fókákhoz.
ÉÉÉS lesz a taturól hamarosan videó is és Bálna Bandiról is, aki a bálnalesen kb. 2 méter közelre jött a hajóhoz!
Itt látható a tatu és a nagy karma. Pont úgy szuszog, mint Kutyi! Szia Kutyi!!!
Itt a tatu ás.
Itt pedig oldalról mutatja meg magát.
Itt a tatu már megy hazafelé.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Nórika, ez fantasztikus!!! Tatu Tibi (vagy Tatu Tas? :-)) nagyon cuki!!!! Tegyetek fel képet a többi állatról is, jó, puszi

    VálaszTörlés
  2. Vétel-vétel! Itt egy elhunyt király szelleme beszél! Találkoztam édesanyáddal, ő mesélt a blogról...

    Bálna Bandi békésnek tűnt, de Tatu Tibivel vigyázz! Kiszámíthatatlan,hogy a Tibor név mit hoz ki az emberekből... ha emlékszel még... és Tatu Tibinek karmai is vannak: hatványozott a veszély!

    Most egy hétre én is a hegyekbe költözöm (a Kárpátok bércei közé), de ha visszatértem, követem majd a blogot, ha szabad.
    Addig is vigyázzatok magatokra!
    és járjatok Isten oltalmában!

    dávid, a szellemes fiú

    VálaszTörlés